Každý návštěvník našeho obchodu má možnost využívat Návštěvnický košík. Ten umožňuje ukládat položky v dočasném košíku.
Jakmile nový či nepřihlášený zákazník opustí obchod, bude obsah košíku vyprázdněn.
Každý přihlášený zákazník, může využívat Zákaznický košík.
Tento košík umožňuje přihlášenému zákazníku nechat zboží v košíku i po opuštění obchodu a dokončit objednávku
kdykoliv jindy.
Přihlášený zákazník může využívat různé služby, které vám nabízíme. Některé z těchto
služeb jsou:
Vyplněný formulář - formulář vyplníte pouze jednou a to při přihlášení, pro další objednávky jsou vaše údaje vždy doplněny automaticky.
Zákaznický košík - Veškeré zboží vložené do košíku je v
něm uloženo dokud se neodstraní z košíku, nebo nedokončí nákup.
Pokud zákazník, který se však nepřihlásil, vloží zboží do Návštěvnického košíku a poté se přihlásí
do on-line obchodu, obsah Návštěvnického košíku bude přesunut do Zákaznického košíku automaticky.
Adresář - Můžeme doručit zboží i na jiné adresy, než kterou uvedete při přihlášení! Toto je skvělé například pro zaslání
dárku k narozeninám přímo osobě, kterou chcete obdarovat.
Historie objednávek -
Zobrazení veškerých objednávek provedených v našem obchodě.
Hodnocení produktů -
Podělte se o své zkušenosti s nabízeným zbožím i s ostatními návštěvníky.