Doprava
 
Doprava

!!! U objednávek nad 5000kč bez DPH neúčtujeme poštovné !!!

Přesný seznam výběru variant dopravného je vždy uveden před odesláním objednávky - i s cenou za dopravu tak, aby jste si mohli vybrat pro Vás nejlepší způsob. Pokud máte objednávku nad 5000kč BEZ DPH, poštovné je v ČR zcela ZADARMO. Zboží objednejte s vybranou dopravou i s cenou dopravy, při zpracování objednávky Vám bude cena dopravy odečtena.

  • Obchodní balík - Česká pošta

Přepravní služba doručí balík k Vám převážně následující pracovní den po dni odeslání. Můžete si dále vybrat podrobněji, zda chete zásilku uložit na poště nebo doručit přímo domů.

Cena dotované přepravy je uvedena ve formuláři objednávky před odesláním objednávky a bývá obvykle v rozmezí 90 - 160 kč v závislosti na zvolené kombinaci dopravy - dobírky. Ihned expedujeme objednávky doručené daný den do 11 hodin.
 

  • PPL

    Objednávky objednávky doručené daný den do 11 hodin je expedováno v den objednání a doručeno je následující pracovní den mezi 9 a16 hodinou. Pokud Vás přepravní služba nezastihne v provozovně, zanechá oznámení o zásilce a telefon na depo pro případ upřesnění. Následující den učiní pokus o znovu doručení. Objednávky doručené po 11 hodině jsou expedovány následující pracovní den.

    Cena dotované přepravy je uvedena ve formuláři objednávky před odesláním objednávky a bývá obvykle v rozmezí 90 - 160 kč v závislosti na zvolené kombinaci dopravy - dobírky. Ihned expedujeme objednávky doručené daný den do 11:30 hodin, později pouze po domluvě dle časových možností.
    Zdarma doprava pro objednávky nad 5000 Kč bez DPH

     

  • Osobní odběr

Osobní odběr je možný ve výdejně  www.VSEPROWIFI.cz, SEWECOM ONLINE s.r.o. Českobratrská 13, Ostrava 1, 702 00  v provozních hodinách výdejny.
- Pokud požadujete daňový doklad na firmu, nezapomeňte v objednávce uvádět úplný a platný název firmy, adresu a její IČO, příp. DIČ.

ČR

Zboží po ČR zasíláme na dobírku, při objednávce nad 5 000 kč bez DPH dopravné zdarma. Registrovaní odběratelé s povoleným kreditem mohou nakupovat se splatností. Zásilku expedujeme podle možností v nejkratším možném termínu, nejčastěji ještě v den objednávky, v případě, že byla objednávka vytvořena do 13 hodin. Zboží očekávejte následující pracovní den od expedice. Pokud nedostanete zboží do 3 pracovních dnů od předpokládaného termínu dodání, kontaktujte nás.

SR

Ceny pro Slovenskou republiku = ceny v ČR. Dodací lhůta pošty pro doručení balíku na Slovensko je 7-14 dnů Českou poštou, 2-3 dny službou PPL. Expedice na Slovensko výhradně formou Proforma faktury, tj. platba předem. Výjimku tvoří dlouholetí spolupracovníci s podepsanou smlouvou o spolupráci. V případě osobního odběru v Ostravě doporučujeme předem domluvit připravenost zboží k odběru. Pokud chcete nakupovat BEZ DPH je nutné při první registraci předložit osvědčení o registraci DPH a platné povolení k podnikání - Živnostenský list, případně výpis z Obchodního rejstříku

Storno objednávky, odstoupení od kupní smlouvy.
Od odeslání objednávky (poptávky) je objednávka (poptávka) považována za závaznou. Zákazník, fyzická osoba nepodnikající  nakupující pomocí prostředků na dálku má však právo od odstoupení od kupní smlouvy (nebo objednávky) do 14 dnů od převzetí zboží. Chce-li tak učinit, musí vrátit zboží neponičené, ve vhodném nejlépe  originálním obalu a s kompletním obsahem (s návodem, záručním listem a kompletním příslušenstvím). Zboží nesmí nést známky používání. Zařízení musí být v defaultním nastavení tj. v nastavení výrobce, a nesmí být s jiným než originálním Firmwarem. Zboží zašlete nejlépe na adresu provozovny, po fyzické kontrole zboží a otestování bude částka patřičná částka (bez poštovného) připsána na Váš účet - podrobnosti viz obchodní podmínky.
 

Ostatní informace

Při převzetí zásilky kupujícím doporučujeme překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním potiskem, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je doporučeno bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 723 80 79 78  a zároveň sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento do 24 hodin zaslat  e-mailem prodávajícímu.

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky, proto v případě podezření na poškození zásilky prosím zkontrolujte zásilku za přítomnosti přepravce. Doporučujeme kupujícímu s poškozenou zásilkou nemanipulovat a zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena, včetně výplňového materiálu.

Pro kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat stav zásilky ihned při převzetí zboží. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu

 

Tyto podmínky platí od 1.1.2014

Pokračovat
Napište první názor na tento produkt !
vlevodole