Doprava
 

Doprava

U objednávek nad 2000kč s DPH neúčtujeme poštovné

Přesný seznam výběru variant dopravného je vždy uveden před odesláním objednávky - i s cenou za dopravu tak, ať si můžete  vybrat ten nejlepší způsob dopravy. Pokud máte objednávku nad 2000kč s DPH, poštovné je v ČR zcela ZDARMA. Cena za dopravu by se Vám měla v košíku automaticky snížit na 0 Kč, pokud se tak nestane, automaticky při zpracování objednávky bude cena dopravy odečtena a zašleme Vám informační e-mail.

  • PPL

    Objednávky doručené daný den do 8 hodin jsou expedováno v den objednání a doručeny obvykle následující pracovní den mezi 9 a16 hodinou. Pokud Vás přepravní služba nezastihne v provozovně, zanechá oznámení o zásilce a telefon na depo a také další možnosti vyzvednutí zásilky. Následující den učiní pokus o znovu doručení. Objednávky doručené po 8 hodině jsou expedovány následující pracovní den.

    Cena dotované přepravy je uvedena ve formuláři objednávky před odesláním objednávky a bývá obvykle v rozmezí 90 - 160 kč v závislosti na zvolené kombinaci dopravy a dobírky. Ihned expedujeme objednávky doručené daný den do 8.hodin, později pouze po domluvě dle časových možností.
     

     

ČR

Zboží po ČR zasíláme na dobírku, při objednávce nad 2 000 kč s DPH dopravné zdarma. Registrovaní odběratelé s povoleným kreditem mohou nakupovat se splatností. Zásilku expedujeme podle možností v nejkratším možném termínu, nejčastěji ještě v den objednávky, v případě, že byla objednávka vytvořena do 8 hodin. Zboží očekávejte následující pracovní den od expedice. Pokud nedostanete zboží do 3 pracovních dnů od předpokládaného termínu dodání, prosím kontaktujte nás.

SR

Ceny pro Slovenskou republiku = ceny v ČR. Dodací lhůta PPL pro doručení balíku na Slovensko je  2-3 dny službou PPL. Expedice na Slovensko výhradně formou Proforma faktury, tj. platba předem. Výjimku tvoří dlouholetí spolupracovníci s podepsanou smlouvou o spolupráci. V případě osobního odběru v Ostravě doporučujeme předem domluvit připravenost zboží k odběru. Pokud chcete nakupovat BEZ DPH je nutné při první registraci předložit osvědčení o registraci DPH a platné povolení k podnikání - Živnostenský list, případně výpis z Obchodního rejstříku

Storno  objednávky, odstoupení od kupní smlouvy.
Od odeslání objednávky (poptávky) je objednávka (poptávka) považována za závaznou. Zákazník, fyzická osoba nepodnikající  nakupující pomocí prostředků na dálku má však právo od odstoupení od kupní smlouvy (nebo objednávky) do 14 dnů od převzetí zboží. Chce-li tak učinit, musí vrátit zboží neponičené, ve vhodném nejlépe  originálním obalu a s kompletním obsahem (s návodem, záručním listem a kompletním příslušenstvím). Zboží nesmí nést známky používání, jako když si jej prohlédnete v kamenném obchodě a vrátíte zpět do regálu. Zařízení musí být v defaultním nastavení tj. v nastavení výrobce, a nesmí být s jiným než originálním Firmwarem. Zboží zašlete nejlépe na adresu provozovny, po fyzické kontrole zboží a otestování bude částka patřičná částka připsána na Váš účet - podrobnosti viz obchodní podmínky.

 

Narozměrné zásilky

Doprava u nadrozměrných zásilek, u kterých jeden z rozměrů balíku překračuje délku 120 cm bude kalkulována dle skutečných nákladů přepravce. Nadrozměrná doprava se týká zejména zásilek obsahující konzoly ve větším množství, objemné konzoly, stožárové tyče, stožáry, UTP kabely od 3ks (včetně) a pod. Doprava u nadrozměrných, objemných a těžkých balíků Vám bude sdělena na základě objednaného zboží a bude kalkulována dle ceníku přepravce. Platba za nadrozměrné zásilky je možná pouze předem na náš bankovní účet.
 

Ostatní informace

Při převzetí zásilky kupujícím doporučujeme překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním potiskem, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je doporučeno bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 723 80 79 78  a zároveň sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento do 24 hodin zaslat  e-mailem prodávajícímu.

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky, proto v případě podezření na poškození zásilky prosím zkontrolujte zásilku za přítomnosti přepravce. Doporučujeme kupujícímu s poškozenou zásilkou nemanipulovat a zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena, včetně výplňového materiálu.

Pro kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat stav zásilky ihned při převzetí zboží. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu

 

Tyto podmínky platí od 1.1.2021

Pokračovat
logo